När tiden försvinner.

Vi har haft fotosession idag Tobias och jag.
Det var meningen att vi skulle fota varandra, men tiden går fort när man har roligt och plötsligt hade det gått flera timmar. Så vi hann inte mer än att han fick fota mig och så har vi bokat in en ny tid för mig att fota honom. Några av bilderna blev sådär riktigt bra att man inte vet hur man ska hitta rätt kraftuttryck.
Riktigt jävla bra helt enkelt.
Och riktigt roligt har vi haft när vi har tejpat upp tyg, rättat till hår, flyttat lampor, klättrat på stegar, pratat skit och tramsat. Bara det att klockan är 22.36 och jag inte är förbi av trötthet är väl bevis om något på att det har varit roligt. Men nu stundar sängen för imorgon är det jobbet som gäller igen och en liten Stina behöver sömn för att fungera.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0