Trevlig helg!

Så var arbetsveckan slut igen. Förra veckan var jag så glad över fredag så jag höll på att tjuta av lycka när den kom, förra veckan var en aning förjävlig. Den här veckan har varit mycket lugnare och det beror delvis på sjuka barn och därmed mindre skrik. Idag är en kollega ledig men eftersom vi har så pass få barn så klarar oss jag och den andra kollegan utan hjälp av poolen (vikarien i huset). Det blir lugnare och mysigare utan henne så vi hoppas hon får jobb någon annanstan idag, haha. Sedan  jobbar jag bara till kl 13 och så bär det av ner till stationen, på bussen till Kisa där snälla mamma hämtar mig och sedan ska jag ha en riktigt lugn och skön helg hemhemma i skogen. Gå promenader, fota, läsa, sunka och äta smörgåstårta, mums! (Lollo, om du läser det här och ska till Fallvik i helgen får du höra av dig så ska vi ta oss en fotorunda!)  Uppdateringen har varit sporadisk i veckan, och det är inte alls säkert den blir bättre i helgen. Men jag ska ta lite foton i helgen som kommer upp på bloggen i veckan sen, det är ett löfte.
Trevlig helg kära läsare!

Kommentarer
Postat av: johannas fotoblogg

gillar din header!

2010-02-05 @ 09:19:52
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0