Bra som attan.

Skyndade mig hem från jobbet idag, bytte kläder snabbt som attan och stack sedan ut och sprang i 25 minuter i -13.2 grader. Jäkligt duktigt om jag får säga det själv och det var faktiskt riktigt skönt!
Sen har kvällen spenderats under en filt i soffan, ätit fruktsallad, pratat livets stora gåtor med kära kusin Marie och skrattat åt berättelser från hennes miserabla liv, haha.
Det var min måndag det.
Jag har en pojkvän som betyder massor för mig, underbara vänner, ett fast jobb jag trivs på, en lägenhet jag tycker väldigt bra om, en familj som alltid ställer upp och inga hemskheter i min närhet. Bra som attan har jag det! Ibland behöver man påminnas lite om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0