Dementi.

Det blev bättre när jag kom till Mira igår. Vi pratade skit och hon lärde mig spela kortspelet 500, jag vann.
Har lovat Henke en offentlig dementi, det var inte rättvist att skriva så om honom som jag gjorde igår. Han hade verkligen frågat om det var okej att han gick, det var bara jag som var sur på andra saker och det gick ut över honom.
Idag har vi tagit sovmorgon, gått en väldigt lång promenad, ätit Henkes goda mat och tagit en tupplur. Nu ska jag göra mig iordning för examensfest för Josse och Mira ikväll. Känner mig inte särskilt iform, är trött, hängig, snorig å har lite lätt magknip. Men jag ska åtminstone dit en liten sväng, sen får jag väl gå hem tidigt. Dags att börja rota i väskan efter kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0