Packa, igen och igen och igen och igen....

Man kan tycka att packning borde gå på rutin för mig vid det här laget. Att jag skulle kunna packa med förbundna ögon. Men det kan jag inte. Och jag är så evinnerligt trött på att packa ner men framförallt på att packa upp saker! Knappt så hinner jag packa upp min ena väska så ska nästa packas igen. Och varje gång ska man ta ställning till följande:
-Hur många dagar ska jag vara borta?
-Var ska jag?
-Vad ska jag göra där, något speciellt?
-Vad ska det bli för väder/hur kallt kommer det att bli?
-Måste jag ha med mig något speciellt?

Men trots en ypperlig strategi så hatar jag fortfarande att packa, fast jag börjar bli mycket bättre på det. Det är ju alltid en liten tröst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0