1 dag kvar.

1 dag kvar att jobba innan semestern!
Dock har den här veckan inte alls varit särskilt jobbig på jobbet utan faktiskt ganska trevlig med lite nya kontakter knutna och kanske en ny träningskompis till hösten. Men det ska bli så skönt med ledigt!!! Redan imorgon eftermiddag bär det av mot Växjö för att spendera helgen med käraste Josse och Henke. Kan man börja semestern bättre?
Sara och jag har haft en urtrevlig kväll med skagentallrik, ösregn, inga sittplatser och en avslutande stund hos mig med Baileys och Saras hembakta muffins. Och så har vi förstås pratat och pratat och pratat om Saras nya jobb, min nya utbildning och om våra jobbiga kollegor. Känner mig lite smålullig av vin och Baileys och nu är det läggdags. Så bra jag har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0