Adam och Kristin.

Borde egentligen packa men eftersom det är så tråkigt försöker jag undvika det in i det sista... Därför publicerar jag nu några av de bästa bilderna jag tog i helgen. Adam hade bokat en parfotografering för honom och Kristin på Örsåsa loge där träffades för första gången. Sen hade han hållit det hemligt för Kristin och körde dit henne med ögonbindel. Hon blev överraskad och en aning besvärad till en början, men sen kom de igång. Måste säga att jag med facit i hand blev väldigt nöjd med fotograferingen! Några småmissar gjorde jag, men jag tycker själv att det märks att jag börjar bli bättre och bättre på det här!
Här har ni Adam och Kristin!
Någon favorit?












Kommentarer
Postat av: Lena

Snygga bilder!

2010-07-14 @ 20:37:02
URL: http://www.sparklingcairn.se
Postat av: elida

Jag gillar bilden på bron, den ser så somrig ut, eller den där de ligger på mage i gräset. Jättefina bilder!

2010-07-16 @ 10:00:03
URL: http://elidaorichard.madeforyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0