Lyxigt slink.

Mamma och jag har gått på stan idag. Vi har shoppat, ätit sallad och unnat oss bakelser.
Jag hade bestämt mig för att ha klänningen jag hade på min egen 25årsfest nu i helgen när jag ska på Josses 25årsfest. Men idag hittade jag en ny knallröd slinkig sak som jag känner mig lyxig i på något sätt. Lyxigt är trevligt så det blir den istället.
Just nu står en massa kassar och väskor här runt mig och väntar på att bli uppackade. Så det måste väl göras i eftermiddag, i sakta mak. Tänker ha en skön dag idag och det blir nog snarare en myskväll med popcorn än en löparrunda ikväll. Känns liksom som min sista semesterdag. Imorrn ska jag nämligen klippa mig, träffa Lena, ut å springa en mil och sedan bjuda Sara och Helena på middag på kvällen. På fredag morgon går bussen mot Halmstad kl 07.10 för en jättetrevlig helg men på söndag är jag tillbaka kl 19 och då är semestern slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0