Sköna dagar.

Är nyss hemkommen från min 4.5 timmars bussresa Halmstad-Linköping och är ganska trött.
Men helgen har varit helt kanon!
Sköna dagar på stranden i Tylösand med sol, bad och after beach. Goda middagar, mycket trevlig förfest och bandet Duojag när de är som bäst. (Att han som spelar keyboard är så jäkla snygg att man kan ägna halva kvällen bara åt att titta på honom gör ju inte spelningen sämre...)
Jag har fått träffa Mira i flera dagar och Josse och andra bekanta som hastigast, men ändå. Helgen har bara susat förbi men det har ändå känts som semester på riktigt.
Dock har jag 10 dagar kvar att jobba innan jag får gå på ledighet i två veckor, men tio dagar går fort intalar jag mig. Den här helgen har verkligen "laddat mina batterier" åtminstone.
Tack Mira!

Kommentarer
Postat av: mira

Tack själv vännen! Jag har haft en härlig helg jag med. Massa kramar!

2010-07-04 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0