Vitrinskåpet.

Det allra bästa med skåpet är att ingen (?) annan har ett likadant skåp som jag har! Jag älskar Ikea men helst inte vad det gäller möbler, jag vill ha möbler med själ! Dessutom gillar jag höjden på det, ca 140 cm högt, så man kan ställa saker ovanpå det och det känns liksom ganska litet och nätt fastän att det slukar massor.
Har beslutat mig för att inte börja styra med det förrän det faktiskt har en plats i mitt boende, så nu åker det nog upp någon vind ett år innan det ska få ett nytt liv med hjälp av många timmars putsande, spacklande och målande.




Kanten upptill är vågig och fin.

Den här fulsöte krabaten låg kvarglömd i en låda.
 Han ska få en hedersplats i skåpet i en av de gamla ramarna jag fyndade på secondhand för ett tag sen!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Josse

Vilket fint skåp och finare lär det väl bli när Stina sätter sin prägel på det;)

Kul att lite "historia" dessutom följde med!

Ses på fredag!

Puss och kram

2010-07-28 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0