Hon vill ha puuuls...

Det blir inte mycket träning för lilla snoriga Stina den här veckan. Men jag hann i alla fall använda pulsklockan i onsdags då jag skulle springa 5 km snabbt enligt träningsschemat. Som jag sprang snabbt. 28 minuter och nästan yr i huvudet när rundan var slut. Hela tiden smått kikandes på pulsklockan för att se var min medelpuls och var min pulstopp kunde ligga. Det var då det uppdagades, jag var uppe i 195 i puls, min teoretiska maxpuls ska bara ligga på 184... Med andra ord har jag hög maxpuls, och den teoretiska stämmer inte, räkenskaperna stämmer inte och därmed desto större anledning att göra ett maxpulstest. Attans! Aja, det kanske blir att krypa till korset framöver då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0