Inte. Det. Minsta. Bitter.

Känns det skönt att snart ha semester? frågar folk.
Näe, det gör det inte, för jag ska inte ha semester snart.
Jag har 4 hela veckor kvar att jobba, 4.5 om man räknar med denna. 4 veckor!!! Fy fan. Och när jag väl får den, den efterlängtade semestern som alla pratar om, då är den två veckor lång. Två veckor, det är ett piss i havet. Jag vet, jag har valt det själv, å ibland vill jag bara skjuta mig själv för det. Nejdå, jag är inte bitter.
Inte. Det. Minsta. Bitter.

Men vecka 34 och 35, då är det min revenge. Då. Då hoppas jag att alla utvilade kollegor sliter arslet av sig för då är det min tur å ha de gött.
Henke och jag. Två veckors semester. I Kroatien.
Dags att plocka fram katalogerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0