Koll på läget.

Jag fick ett sms av Henke på förmiddagen idag: "Gött med sovmorgon till halv tio en onsdag :)"
Varpå jag vackert fick skicka tillbaka: "Älskling, det är tisdag idag!"

Om vi får några gemensamma barn kommer de att komma till förskolan vissa dagar utan gummistövlar med sig, ingen frukt i väskan och ibland kommer personalen att ringa till oss och fråga "skulle de inte gå hem kl 15 idag?"
Sedan kommer personalen att säga "det var pappa som lämnade idag" eller "det var pappa som skulle hämta idag" och då kommer alla kollegorna nicka förstående.
För visst är han smart, snäll och omtänksam min kära pojkvän, men han har inte alltid koll på läget.

Kommentarer
Postat av: Henrik

jag trodde att jag hade sovit i 36h istället för 12, därav den lilla missen där... tar på mig den...

2010-06-02 @ 12:30:38
URL: http://www.blindtarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0