Leve spontaniteten.

Skrev till Mira på msn häromdagen att om hon inte gör något på helgen i nästa vecka så får hon gärna komma till Linköping. Det kunde hon inte, men dock så fick jag gärna komma till Halmstad. Varför inte? Jag flirtade med en kollega igår som var villig att stänga åt mig på fredag och visp så kunde jag ta ledigt. Så nu drar jag till Halmstad på torsdag kväll till söndag mitt på dagen. Det ska bli så kul! Ibland måste man bara gripa chansen när man kan och inte tänka och planera så jädra mycket. Leve spontaniteten, Halmstad, here i come!

Kommentarer
Postat av: mira

Längtar tills på torsdag..ska blir riktigt kul!

Glöm inte bikinin...de säger att vädret ska bli varmt och härligt! Puss min vän

2010-06-27 @ 17:57:55
Postat av: mira

En annan sak... hittade ett filmklipp på prins annorlunda. Hans pappa hade visst en blogg. Här är adressen: http://www.youtube.com/watch?v=HeHEAQjWvtY

2010-06-27 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0