Soliga dagar med huvudet under armen.

Helgen har varit helt underbart skön!
Jag har firat midsommar.
Varit på fest och haft riktigt roligt.
Umgåtts med Madde.
Solat och tagit årets första dopp.
Plockat årets första fästing från mitt ben.
Haft det lugnt och skönt och träffat en massa folk på samma gång.

Samtidigt har jag haft huvudet under armen och varit riktigt klantig och glömt att ta med en massa saker hem i helgen: mina p-piller, min bh, solglasögongen, deon och leggingsen.
Det allra klantigaste är dock att jag glömt att jag lovat vara kattvakt nästa helg och glatt bokat resan till Halmstad... Vilket pucko jag är!!! Så det ska jag försöka fixa idag.
Solen lyser, vi har nästan inga barn idag nu är det bara 3 veckor kvar till min semester!
Bilder kommer förhoppningsvis, någon gång i veckan, om jag hinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0