Sommarkänslor.

Efter att Hanna och jag mötts upp ikväll gick vi och köpte oss lite fika på Pressbyrån, sen traskade vi till trädgårdsföreningen och upp på kullen vid Belvederen. Sen satt vi där och tittade ut över stan, fikade, pratade och lyssnade på fågelkvittret. Solen bröt igenom molnen och gav Hanna en gyllene gloria, jag önskade att jag tagit med mig kameran. Tiden gick snabbt och på vägen hem var kvällen ljummen, fortfarande ljus och massor med folk var ute. Då fick jag en sådan sommarkänsla. Susade hem på cykeln barnsligt lycklig på något sätt med en känsla av att det är nu det vänder.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej kära vän!

Nu var det alldeles för längesedan som vi hördes, men ikväll ska jag iväg på överraskning så jag tror jag slår dig en pling imorgon istället;)

Hur som helst så tycker jag att din nya "header" (för det heter väl så) är mycket fin och Stinig! Kul bild på mig och Mira när vi är som kor på grönbete kom med på ett hörn, och på tal om det så var vi på kosläpp idag med barnen - mitt första nånsin och det var riktigt kul!

Ha det bäst! Kramar

2010-06-02 @ 13:06:09
Postat av: elida

Visst är det uuunderbart med sommar! Nu är brev påväg till dig =). Kram

2010-06-02 @ 17:04:29
URL: http://elidaorichard.madeforyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0