Upp som en sol, ner som en pannkaka, fast tvärtom.

Stack ner till stan direkt efter jobbet idag. Mötte upp Sara, Marie, Helena och Elsa och slog oss ner på en uteservering. Riktigt trevligt var det! Ätit gott, snackat skit, garvat och gjort upp lite planer. Det var precis vad jag behövde! Är på topphumör nu när jag kommit hem och har hällt upp mig en baileys, lyssnar på partymusik och skuttar runt och städar lite. Igår var livet lite segt, idag är det på topp. Upp som en sol och ner som en pannkaka, fast tvärtom!

Kommentarer
Postat av: elida

Ingen stress med att skriva brev om du har roligare saker för dig! =) Skönt iaf att höra att brevet inte kommit bort! kram!

2010-06-23 @ 09:06:12
URL: http://elidaorichard.madeforyou.se
Postat av: Josse

Du kunde inte ha beskrivit bättre än hur jag känner mig dessa dagar - ibland är allt piss och i nästa stund hur härligt som helst! Idag är en bra dag iaf!



Men fy vad jag saknar att inte ha er ett stenkast bort...men snart får jag träffa er igen...om än vid olika tillfällen;)



Tack för att du finns!

Kram

2010-06-23 @ 10:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0