Lugn och harmonisk.

Igår kände jag mig jäkligt stressad över allt den här veckan. Inskolningar på jobbet, någon aktivitet varje dag: igår Afro Powerdance med Sara, idag middag med kära kusin, imorrn fotokurs och på fredag kommer mamma och pappa. Där emellan ska jag hinna städa också.
Men Afron är mitt "må bra pass" hur fånigt det än låter.
Jag kommer dit stressad och går hem lugn och harmonisk.
Allt ordnar sig.
Jag hinner städa så mycket som jag hinner helt enkelt. Alla de där sakerna jag ska göra, det är ju bara roliga saker, varför ska jag känna mig stressad över dem? Och inskolningarna, de måste ju göras och det är bara att ta tjuren vid hornen.
Idag är det onsdag, redan mitten av veckan och jag känner mig lugn och harmonisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0