Orättvisa.

Kom hem trött från jobbet idag. Ena kollegan var sjuk och vi två andra fick ta de 8 barnen själva (tack gode gud för att det inte blev 11 som vi trodde först). Familjerna i Familjen Annorlunda är förresten dumma i huvudet.
När man är trött, hungrig och mensen snart är påväg så behövs det ibland inte så mycket för att rasera världen.
Jag får veta att en jag känner ska flytta ihop med sin pojkvän och jag vill bara gråta.
Det känns så jävla orättvist.
När folk som inte ens varit tillsammans hälften så länge som Henke och jag flyttar ihop eller när folk i min ålder förlovar sig och till och med skaffar barn.
Henke och jag ska ses om 4 veckor vi, det känns så jävla muntert då.
Detsamma med vänner. När folk springer och fikar, ser på tv och ligger bakis med sina bästa vänner hela tiden. Mina bästa bor alldeles för långt bort och jag träffar dem alldeles för sällan.
Orättvist känns det.
Så jävla orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0