Tobias.

I onsdags var det ju min tur att fota Tobias.
Som vanligt hade vi väldigt roligt men konstaterade att det är jäkligt mycket svårare att fota killar än vad det är fota tjejer.
Sedan dess har jag inte haft/har jag inte tagit mig tid att fixa med bilderna och först idag fick jag fingrarna ur och förde över dem till datorn. Det började på 250 bilder och efter rensning på rensning på rensning förde jag idag över 78 bilder. Av dem inser man snabbt att man lätt kan rensa bort ytterligare 50 som inte är så knivskarpa som man vill ha dem. 
Tillsist återstår det ungefär 5 bilder som jag tycker är bra, riktigt bra.
Så jag är faktiskt inte så nöjd alls. Perfektionisten i mig kryper fram och anser att man hade kunna förvänta sig ett lite bättre resultat ändå. Men men, det är ju till för att jag ska träna.
Här kommer några av bilderna som jag på rak arm utan närmare granskning tycker är bäst. Den enda fixningen med dem är att jag tagit bort färgen på de svartvita. Jag är övertygad om att Tobias kan trolla lite i photoshop för att få dem att de mycket grymmare ut. Och det är ju tur för honom.



Kommentarer
Postat av: Tobias

Ser ju riktigt najs ut. Tyckte

du gjorde ett bra jobb!

2010-03-03 @ 08:52:46
URL: http://www.tobholm.blogspot.com
Postat av: Jens

Fifan, that's My brother! Good shit ---->

2010-03-05 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0