Materialisten talar.

Jag har varit och fotat Elsa i sin dopklänning idag, hon växer så det knakar tösabiten!
Som betalning för fotandet fick jag ett underbart Mateusfat av Helena och Magnus. Jag älskar det redan!
Det står i fönstret nu och imorgon ska jag fylla det med fina citroner, tror det kan bli en häftig kontrast till det gammalrosa fatet. Så om du någon gång skulle känna för att köpa mig en present så rekommenderar jag varmt Mateus fina saker. Lyx som man sällan unnar sig själv. Jag gillar inte årets kollektion med fjärilar, men förutom dem kan en present därifrån inte bli fel.
Japp, jag är en materialist, men jag är riktigt lycklig över min rosa skönhet.

Kommentarer
Postat av: elida

Tack snälla för brevet !! Vad glad jag blev! Jag håller med om att det är speciellt att få ett riktigt handskrivet brev i brevlådan! Och utan att lova för mycket ska jag skriva ett svar snart! =) Kram!

2010-05-26 @ 20:16:34
URL: http://elidaorichard.madeforyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0