Schema.

Det går riktigt bra med min träning just nu och det är främst av två anledningar:
jag är väldigt motiverad och jag har ett träningsschema.
Jag gillar verkligen det här med att ha just ett träningsschema. Egentligen kan man väl säga att jag haft det tidigare också då jag satt mig ner varje söndag och räknat ut vilka dagar som skulle passa bäst för träning. Men nu har Henke hjälpt mig att lägga upp ett 4 veckors schema och på så sätt är man säkrare på att träningen blir varierad men framförallt att jag får mina vilodagar. Jag är nämligen en såndär som får lite dåligt samvete av att inte träna när jag egentligen har tid till det.
Men nu kan jag sitta där med gott samvete, det är planerad vilodag idag, jag ska inte träna. Därmed inte sagt att jag inte får göra någon fysisk aktivitet. Idag är det vilodag och jag har nyss kommit hem från min morgonpromenad, väldigt skönt med tanke på att jag ska sitta stilla på kurs hela dagen.

Annars flyter tillvaron på med trevlig middag hos Helena igår, ikväll kommer Marie och Sandra hit på rabarberscones, imorrn är det träning och packning och på fredag bär det av mot Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0