Succén fortsätter.

Ryktet om vår utställning har fortsatt att sprida sig. Idag har telefonen gått varm så utöver det redan inplanerade studiebesöket och träffen med tv har vi fått boka in två extra visningar bara idag. Dessutom kan det bli så att det blir utökade planer för vår bok, men det tror jag inte på innan jag ser det.
Vi har dessutom fått en massa komplimanger som att det verkligen märks att vi tänkt till vad det gäller miljön, att någon sett många förskolor men att den här helt klart var en av de bästa, och att någon inte fått så mycket inspiration sen de gick i skolan. Helt underbart!

Nu är dock arbetsveckan slut och solen lyser. Jag ska ta mig en sväng neråt stan för att gå gårdagens löpning ur kroppen och för att fixa några små ärenden. Sen kommer kära bror och hämtar upp mig i eftermiddag och så följer jag med honom hem till mamma och pappa ikväll. I helgen väntar två fotosessioner och slapp med min goda bok.
Livet är bra underbart ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0