Höstsol.

Jag är hemma hos mamma och pappa i skogen. Solen lyser och höstluften är klar och skön att andas. Det blir en skogspromenad idag (borde ut å springa men jag har känt mig lite småmärklig så jag vågar inte riktigt, blir jag sjuk nu så slår kollegorna ihjäl mig). Kanske kameran i hand och lite fina bilder. Och så ska jag faktiskt plugga lite. Fick en studieplan igår och insåg att det nog är dags att sätta lite fart nu om jag inte ska drunkna i mitten av kursen. Så KG Nilssons färglära ska få följa med mig ut i trädgårdsmöblerna idag. Därmed inga Kroatienbilder idag, kanske imorgon, vi får la se. En tanke extra till min kära lilla vän som jag pratade med igår som har haft en urpissig vecka. Ha det så skönt i helgen, och tänk på hur bra du är! Vi ses om inte allt för länge, och då ska vi ha de så mysigt som bara vi kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0