Tillbaka.

Jag är tillbaka.
Höstluften i Sverige har slagit emot mig och jag har konstaterat att här är det ingen sommar kvar. Men luften känns frisk att insupa. Snälla Sara har vattnat mina blommor och lämnat en söt lapp som välkomna mig hem. Gullfian.
Vi har haft det fantastiskt bra Henke och jag. Riktigt riktigt bra. Nu känner jag mig utvilad och redo att möta tillvaron med ny energi igen. Ganska skönt att vara hemma.
Bilder och lite anekdoter från resan kommer, var så säkra. Nu är det lite uppackning som gäller.

Kommentarer
Postat av: mira

Välkommen hem! Vi rings snart! Puss

2010-09-02 @ 21:02:00
Postat av: Petra

Äntligen! Unnar dig verkligen resan och semestern men det är tur att du är tillbaka med bloggandet. Jag har haft Stina-abstinens!! Vi ses på söndag!

Kramar

2010-09-02 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0