Vindlande gränder.

Varför mjukstarta efter semestern när man kan börja med en dag från 07-20? Det gjorde jag idag. Igår kväll hade jag ren och skär ångest över att gå till jobbet idag, men det har gått bra. Trots att jag suttit i sammanlagt 4 "möten" under dagen så var vi faktiskt riktigt kreativa vid kl 19 ikväll. Det tar tid att hosta igång maskineriet och hitta tänket igen, men det tar jag som något positivt, att jag verkligen lyckades stänga av jobbet under semestern.
Jag har hittills varit väldigt dålig på att hålla mitt löfte om att visa lite Kroatienbilder, så här kommer några.

Hela gamla stan i Split består av små trånga vindlande gränder där man ständigt går vilse. Jag älskar sådana! (Även om de försvårar restaurangätandet eftersom man ständigt glömmer var matställena ligger som man har lust att gå till.)  Det blir en alldeles speciell känsla att gå runt där. Även Dubrovnik som vi var på en dagsutflykt till bestod av mycket gränder, trappor och hus.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0